2013-2014 üniversite 2.öğretim harç ücretleri

2013 – 2014 Eğitimve öğretim yılında üniversitelerin birinci öğretimlerinde okuyanlar gene harç parası ödemezken ikinci öğretimler ödemeye devam edecek.2013 – 2014 eğitim öğretim yılında ikinci (2.) öğretim bölümlerinin ödemesi gereken harç ücretleri şu şekilde:  2013-2014 Öğretim yılında birinci öğretimler için katkı payı ücretleri ne kadar? Hangi şartları sağlayan 1.öğretim öğrencileri katkı payı ödeyecek? Veteriner Fakültesi 2.134 […]

via Webledik Blog http://ift.tt/1eY5Vg9

Leave a Reply

